23:58, Åh Herre min get!

Yes box, Klockan är snart tolv..
Underbart att jag inte sover ännu..
Som sagt, sömn överskattat??

I alla fall, eftersom hockeyn äntlige(JAAAA!)
är slut så tittade vi på Grey's ikväll...
Otroligt spännande slut,
Sen efter programet, ni vet när eftertexterna kommer upp..
Då säger Kanal5 kärringen att jag får vänta två veckor till innan
Gréy's kommer tillbaka!
Är dem helt dumma i huvudet??

Ne, snart lägger jag mig ner och rullar runt som en hund..

Klockan är alldeles för mycket för att jag överhuvdtag ska orka komma fram med några smarta tankar..
så vi avslutar kort och gott..

Hanna Andersson, HATA KANAL5 KÄRRINGEN!

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0