Är vid liv!

Du kan andas ut!
Jag lever,
Jag klarade faktiskt min redovisning bra,
Eller fan vad jag ljuger..
JAG VAR GRYM! ;D

Nee, men för att komma tillbaka till det lite mer seriösa..
Det gick riktigt bra, fick massor av komplimanger efteråt (som jag annars aldrig får)
Det konstigaste var att när jag väl gick upp inför hela klassen, hade jag bara en tanke i huvudet..
Dem vill lyssna på vad jag har att säga, dem vill lyssna..
Med den tanken ekande i huvudet så gick mitt föredag bra..
Så otroligt skönt nu efteråt...

Igår upptäckte jag vilken underbar klass jag egentligen har..
Armin hade sitt föredrag om sin Mamma..
Det började bra, alla lyssnade..
Ju längre föredraget led såg man bara fler och fler (tjejer) som började titta ner i bänkarna..
Och när Armin senare avslutade med mening: If my mother haven´t been in my life, I had probably sell cigarattes on a street in Montenegro..
Då brött folk ihåg, hälften av alla satt och hade tårar i ögonen..
Efteråt stod alla mest och kramades, inga elaka kommentarer..
Mer bara leenden som berättade att alla ungefär kände det samma..
Fan vad glad jag är över min klass!
SPid 1, <3

Hanna Andersson, Men världens Bästa Klass!

God Natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0