Biosalong + Toapapper = ?

I fredags var jag som sagt på Bio med Klara, Aringe och Wallin...
Filmen var så där och popcornen för salta..
men det var inte det jag ville skriva om..

När jag och Johanna gjorde ett tjejtoabesök.. (tjejer kan gå på toa tillsammans)
Konstaterade vi att dem måste ha världens sämsta toa papper..
Dem är gjorde som små servetter, man måste typ ta 10 stycken för att man ska känna sig lite säker..
Urkast!
roligaste var ändå när Johanna började svära över hur många hon var tvungen att ta :D

När vi ändå talar om toabesök...
Amanda försöker lära mig att kissa utan att det låter,
Disskustionerna låter nog roligare än vad det egentligen är :)

Klockan är 22.55..
Imorgon börja vi klockan halv ett..
Måste springa förbi biblan och låna en bok första...

Hanna Andersson, Kissar ibland på offentliga toaletter ;)

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0