Dö av att blogg?

Nu mina damer och herrar kan du inte längre bara dö utav chips, cola ligt, potatis, och alla andra sommar varingar..
Utan nu kan du dö utav att BLOGGA!

Herre min get...

Tydligen har folk i USA (självklart) dött utav stressen dem får av att dem måste skriva blogg varje dag..
I-lands problemen skuter i höjden..

Herregud...

Aja, Dagen ska avnjutas med Anna, Oscar, Anton och Kaijser..
Vad vi ska göra, har jag inte en blekaste aning om...
Men trevligt hoppas vi att det blir...

Nu ska jag börja jagar bussar och se om man kan komma in till staden på något sätt..

Tidningen:
Dödsanonser:
Hanna Andersson, Dödsorsak: Bloggade!!!

God morgon, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0