Kalla Pears?

Idag kom jag på att jag har ganska coola päron..
(för er som inte fattar rubriken, en lite ordvits )

Medans pappa körde ut på till Ockeholma sa han plötsligt att jag hade snygga byxor..
Jag garvade lätt och sa att han skämta..
(Jag hade nämligen mina blå helt sönderklippta, otroligt sköna jeans på mig)
Men det vissade sig att han var mer eller mindre grav allvarlig...

Det var samma nyss, innan mamma gick och la sig...
Hon tyckte jag hade skön stil, också med mina sönder klippta jeans..

Jag började tänka, mina kompisars föräldrar skulle nog inte uppskatta ett par sönder klippta jeans..
Men mamma och pappa var ju exakt likadana när dem var unga..

Far min, någon slags hårdrockare med långt hår och bandtröja på sig..
Mor min, En tuperad blond människa med punk inslag..

Inte konstigt att jag blev som jag blev :)

Jag har helt enkelt otroligt coola föräldrar..

Imorgon åker kära Lilla Syster, Rumpan till Sörmlandsuttagningen..
Håller tummarna för henne, skulle så gärna vilja vara där och stöta henne..
Men eftersom helgen redan är fullbokad så får jag följa henne på avstånd istället..

sex ord:
Fan, vad jag älskar min familj <3

Hanna Andersson, Världens bästa familj.

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0