Klockan är 23.51...

Klockan är nu exakt 23.51...
Jag sitter och håller på att dregla ner hela tangetsbordet med mitt tandborstelödder (finns det ordet?)

Nu har jag äntligen skrivigt klart mitt engelska tal, nu ska jag bara lyckas peppa mig så jag
inte spyr inför hela klassen på fredag (snälla Gud hjälp mig!)

Men som sagt, ska upp och så där 6 timmar...
Underbart trött man lär vara...
Super bra uppladdning för Engelska Nationella imorgon..
Gud vad bra!! (super kristen ikväll?)

Nu är klockan 23.54..
Om cirka 6 minuter börjar Cheers på 6:an..
Det ska få avsluta min kväll..

Imorrn blir det plugga av Svenska födjupnings arbetet!

Hanna Andersson, tycker att sömn är överskattat..

God Natten,

23,55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0