Klockan äro 23.48..

Herregud, Jaha..
Klockan går som om den hade betalt..
Även ikväll sitter jag med min gröna Bamse tandborste här vid datan..

Kvällen har jag tillbringat åt att göra MVG uppgifterna till Datakunskapen..
Tränat på på Tal ungefär en miljon gånger..

Men jag har besämt mig nu,
Jag ska ta klassen med storm..
Jag ska vara först upp på golvet och spö shiten ur dem
med mina dåliga uttalanden och nervösa sammanbrott..
OH Yeaah!

Helgen är redan fullbokad,
efter skolans imorgon åker jag, Wallin, Snorling och Aringe för att spela Badminton..
Sedan blir det hem till Farmor och farfar för att fira Farmor på Födelsedagen..
Runt nio åker jag ner till stan för att träffas Wallin, Klara, Snorling och Aringe igen..
Nu ska det kollas Bio, vad som händer efter det är inte bestämt ännu...
Men har en känsla av att något kul kommer att hända..

Lördag, tio i tio står vi utanför Tessin och väntar på bussen som ska ta oss till GLOBEN!!
Det är dags för den årlig SM-finalen i innebandy.. Warberg - AIK...

Senare på kvällen ska vi fira Klara, med Pyjamas party ...
Det ska bli mysigt...

Söndagen ska jag tillbringa med mamma framför denna lilla dator..
Jag måste börja om med mitt Svenska fördjupnings arbete..
Smart, det ska vara inlämnat och klart nästa Fredag..
Underbart att byta ämna så här en veckan innan..
Bra planerat Hanna!

Snart Börjar Cheers..

Hanna Andersson, Börjar känna att lite sömn skulle sitta fint..

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0