Porjolök, ?

Åhhh, vad jag är trött på att sitta här nu..
Har fått en otroligt känsla av träsmak i rumpan efter att suttit framför
datan sedan jag gick upp idag..

Nu vill jag bara bli klar med det här förbanade Svenska arbetet så
jag kan göra något roligt av min Söndag..

Matilda Aringe fyller 17 år idag, grattis!
(ringde henne 00.01 i igår och grattade, fick inte missa en födelsedag till!)

Funderar på att sno ihop arbetet och sedan ringa Wallin,
Kasta mig på första bästa buss, låna en cykel..
Köpa fikabröd och ta Wallin under armen och vålgästa
familjen Aringe :)
Men tankar är bara tankar..
Och Hanna har ett förbanat Svenska arbete att göra istället..

Så det är bara att fortsätta skriva..
Har äntligen hittat lite musik värd att lyssna på..

Hanna Andersson, vill inte plugga mera...

Goddagen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0