Sitter och dinglar med bena mina,

Japp, då sitter jag här i A80...
Marcus och jag sitter och försöker knoppa ihop någonslag datakunskap..
Själv har jag redan gett upp, men han kämpar åtminstone på....

Idag fick jag veta vad jag fick på mitt dunder föredrag :D
+Vg HEEEELL NÖJD!

Men i samma mening som min Eng lärare berättade så frågade han mig
om jag hade haft tandställning...
Eeeh, nej.. Blev mitt svar..
Anledningen till att han fråga var tydligen för att jag lesbar ibland...

Ajaj, man lär sig något nytt om sig själv varje dag..

Snart kommer min kära mor och hämtar mig...
Vi ska åka och köpa skor :D


Hanna andersson, Nu även en som lesbar...

Goddagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0