Som Fylking Sverige skulle sagt, Fullfart mot helgen!

Det är fredag, eller förlåt..
Nu ljuger jag.. Det är faktiskt lördag..
Klockan är över tolv..

Dagen har i stora drag varit mysigt,
Endast ute gympa på Idrotts Blocket..
Slutade kvart i tre..
Hoppade in i dushen en snabbis, sedan begäde vi
(Tesse, Jossan, Emma, Callewalle, Kaijser, Kisse och Nellie.)
Ner till Hamnen för att ta en fredags glass..
Mysigt mysigt :)

Helgen är fullpropad...
Lördag, Först någon föreställning med systrarna Lundén..
Sedan jobba lite på Kordinaten, vi ska tydligen representera Onyx..
Sedan runt sju, åtta någonstans där far jag hem till Anna för att mysa med lite tjejer
från klassen..

Söndagen ska jag helt ägna åt mitt Svenska Arbete..
Lär skriva en smärtsam blogg om den processen...

Ikväll har jag bara umgåtts med min kära mor..
Vi fick ett skratt anfall efter att vi sett hon köpt Vanish (fläckbort tagningsmedel) för mattor och möbeltyg..
Grejen var den att jag behövde fläckborttagnings medelt till min Warberg tröja..
Jag vet att det låter helt sjuk, men det roligaste var att det stog över hela flaskan att det var
Till just mattor och Möbeltyg...  Ändå hade hon inte sett det :)
Mor <3

Hanna Andersson, Fullproppad

Godnatten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0