Spelade Sista....

Idag spelades sista Innebandyn för den här säsongen..
Avnjöt en match i Hammarvallen, Flen..
Det blev 2-2, roligt eftersom vi var ett sådant mixat lag..

Resten av kvällen ska jag underhålla mig själv genom att läsa min Engelska bok
(GUUUUD VAD ROLIGT, Ironi är bra ibland)
Sedan skriva en liten logg till det...
( UNGEFÄR LIKA UNDERHÅLLANDE SOM ATT LÄSA ENGELSKA!)
Sen ska jag titta på inspelade One tree hill..
Som min kära syster spelade in åt mig.. :)
Som för övrigt kom hem från Lindköping idag...
Hon har den kända eftercupångesten som man får när man kommer
Hem till trista verkligheten igen...

Jaaa, jaa....
Jag ska dunka huvudet i väggen och börja läsa nu..

Hanna Andersson, Fast med huvudet i stenväggen över hennes säng..

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0