Stressat Liv, Ohoj..

Känner mig otroligt stressad för tillfället..
Trots att vi inte inte har så jätte mycket i skolan,
Men bara vetskapen att man har saker man egentligen
borde jobba med gör mig otroligt stressad..

En sak som verkligen tynger mig är mitt Engelska tal..
Jag måste bestämma mig om jag ska hålla det för
hela klassen eller för en liten grupp..

Jag vet ju hur det blir där framme inför hela klassen..
Jag börjar pratar, det går okej..
Säger ett ord fel, Hjärnan börjar tok jobba.
Hinner tänka 10000000000 tankar och det tar en evighet
innan jag överhuvudtaget kommer ihåg vad jag skulle säga..

Ush, magen knyter sig bara jag tänker på det...
Bläääää....

Göra Lista:
- Datakunskapen.
- Engelska Talet: My Hero.
- Svenska Fördjupnings arbetet - Analys av Se Dig Själv,
- Samhälls Arbetet - Hiv situationen i Tanzania.

Ush, dags att börja plugga..

Hanna Andersson , Panikångest..

God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0