The Animal Five,

Jag vill börja med att ursäkta mig för alla dem otroligt iriterrande stavfelen i det förra inlägget..

Solen lyser fortfarandre över våran by.
Skolan bestod mest av slapp ute på bänkarna med solbrillorna på..

Efter skolan åkte jag ner med Anna, Jossan, Bumbi, Marcus och Tesse ner till Huldas och fikade lite i vår solen..
Jag med min otroliga fantasi slog till med en cola light och en Coccos boll, (aa Tjena, Tar alltid samma sak)

Imorse när jag åkte buss så slog jag för ovanlighetens skull på radion i mobilen..
Rattade in mig på P3, tack och lov för det!!
Dem interljuvade Animal Five och spelade deras låtar!!
I Augusti släpps deras första album, längtar!!!

Kommer ihåg när jag såg dem för första gången i sommras..
Det var sommarens sista helg innan skolan började, det var på en damig borggård vid slottet...
Trots deras sjuka scenshow så blev jag förälskad på en gång,
När sångaren (pinsamt att inte veta namnet, jag vet) låg och krälade runt mellan förstärkare och sladdar stod jag där och tok diggade..
Deras cover på Säkert!s "vi kommer att dö samtidigt du och jag" är helt underbar...

Just nu går alla tankegångar till sommaren.
Man har ingen direkt energi att bry sig om något annat..

Bra tajming nu när Svenskan ska in på Måndag, Datan ska in imorrn..

Välkommen tillbaka till Verkligheten, Sommarn är fortfarande så långt borta från oss..
Vi får snällt vänta en stund till..

Dags att börja plugga, eller ska jag ta cykeln in till stan?

Hanna Andersson, Snälla sommar kom nu...

Goddagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0