TV LJUGER!

Jaha, vi har blivigt grund lurade åter en GÅNG!
Solen lyser och man tänker, äntligen, ÄNTLIGEN kommer det att bli lite vår..
Men redan innan man ens hunnit titta på sina nya vårskor och börja lyssna på Gessle och Uggla,
så ska det förbaskat också hinna börja snöa igen!

Jag virrar ner rullgardinerna och går över till dagens tankar: ^^, 

Dagens tankar går alla flickors räddare i nöden.. Tampongen..
Eller inte tampongen i fråga, utan den lilla blå fyrkantiga boxen..
Vem är det egentligen som har designat dem?
DEM ÄR SKIT TRÅKIGA!
Dem ser ut som låsas mensen på Tv,
Vem har föresten bestämt att Tv-mens ska vara blått?
Sista jag såg efter var blod rött.... ? Förvirrande...

Jag ska helt klart börja desina mina egna tampong lådor,
Och sedan sälja dem för en tia styck :)

Första Tamponglådan:
Rött, med texten Plopp it up, It will Stopt..
Denna underbara Svengelska får avsluta dagens tampong blogg..

Hanna Andersson, Titel: tamponglådedesiner..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0