Vad sjunger Svensken?

Hej Hej Underhållnings Sverige!

Dagens tanke går till Lördagens Tv underhållning, Sing A Long..
Dem har en programpunkt som heter Vad sjunger Japanen??

Tänkt om dem i Japan har samma lite små töntiga program..
Undra om dem då har samma program punkt, fast en Svensk som står
och sjunge Japanska Schlager hits..

Tjingtjong tjingtong tjinnngoooooong!!
Där pratar vi riktig underhållning!!

På tal om filmjölk, För er som såg på Körslaget ikväll!
Agnes såg att säga:
- Hej, jag tog min farmors gammla äckliga gardiner på mig ikväll...!!

Ush, jag kan inte påstå att jag är en så kallad modevetande person..
Men den kläningen var verkligen shit ful!

Det var allt för dagen,

Hanna andersson, Använder icke hennes farmors gammal gardeiner!!

God Natten,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0