080808- Dagen.

Gårdagen var väldigt fart fylld.
Vaknade hemma hos mor, gick upp
borstade tänderna och satte mig i våran röda bil
och for till pappa...

Vid halv tolv kom Tess, Ljungan och Anna Behm :)
Det var dags för lite spa dag..
Jag och Anna Behm färgade håret,
Även ögonbryn och ögonfransar har färgats
lite överallt på oss ;)

Vid sju, efter att jag och Tesse suttit
och svärt över Mario Cart Wii började
folk ramla in i mitt lilla radhus...

En kväll med Grillning, Wii, mys på baksidan...
Vi avslutade kvällen med det klassika musiktävlingen..

Här kommer en lite beskrivning,
Samma alla deltagare i ett ganska stort och isolerat rum.. 
Skaffa fram en laptop med inkoplings bara högtalare..
Skaffa några dugliga domare som sitter inne på Youtube fixar musiken...
Få tyst på alla för den tredje gången..
Sätt igång första låten, personen som kan låten
ställer sig upp och sjunger!!
Enjoy!

För att få ett lite mer intryck på hur kvällen var,
här kommer ett litet ljudklipp..

Skratten och huvudpersonerna var många :)

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0