Helvetes, JÄVLA, Skit..

Kom nyss hem,
tänkte vara lite duktig och packa upp allt
innan pappa kom hem för att skjusa mig och rump till träningen...

När jag ändå packade upp kunde jag lika bra tvätta lite...
Kände mig ganska nöjd när jag väl satt på maskinen och packat upp allt...
Då faller tanken, Vart är min mobil?!?!?!?!

I ren panik kastar jag ut allt från min väska...
Springer runt, runt i hela lägenheten...

Tanken slår mig plötsligt,
HELVETE!
I Byxorna...

Springer in i badrummet, sliter typ sönder tvättmaskinen
eftersom jag inte får upp den......
Efter en fem minuter och tre ånget och skrik attacker får jag upp dörren..

Där ligger hon, min lilla bebis...
flimrar lite grann och slocknar sedan...

Nu ligger hon på tork på köksbordet,
jag ringde nyss pappa och berättade....
Han tog det nog ganska bra,
jag gjorde det ju lixom inte med flit...

Fan vad man ska vara klantig...

Aja, Är tillbaka i Nypan igen...

Jag hade hoppats på ett lite gladare inlägg,
men det kommer väl som smånigom...

Adjö,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0