Med Byxorna Nera..

Idag sov jag till elva,
Vid ett var jag på Vårdcentralen i Ockle...

Fick dra ner byxorna direkt,
Hon Doktorn börjar dra bort mina plåster direkt..
Gjorde Svin ONT!

Hon tittade, Mumlade fram något om
att det inte var Svinkoppor i alla fall...

Men en annan kollega skulle få kolla på det..
Sen gick hon, så jag fick stå där med byxorna nere..

Sen kom nästa Doktor In...
Hennes Komentar när hon besteg rummet var:
- Jaha, Här står du med byxorna nere..

Denna kommentar gjorde min situation inte lite
mindre pinsam..
Men jag gav henne ett leende och förklarade
allt en gång till...

Trots denna lilla humoristiska Situation
så har vi kommit fram till att det inte är svinkoppor..
Tack Tack..

Nu Flyttar Jag Till Mor :)

Imorrn blir det match på Ramdalen,
Sedan en sista glass i hamnen med klassen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0