Oj, Oj, Ojdå...

Jooo,
Idag var jag duktig och ställde klockan..
Gick upp vid åtta,

Satte mig på cykeln, handlade lite frukost..
Skulle iväg och träffa Coach...
Sms honom och sa att jag var på väg...

Precis när bussen kommer så ringer han...
Frågan löd...

- Hanna, vet du vad klockan är?
- eehhh, Nej?
- Hon är Kvart i Tio...

Som ni vet så lyckades jag tvätta min mobil
i tvättmaskinen igår..
Så jag använder pappas gamla,

och denna var fortfarande inställd på vintertid..


Så där satt jag, en timme försent på bussen på väg till Ockle...
Som tur var hade mamma inte åkt till jobbet än,

så jag åt frukost med henne istället :)

Nu sitter jag här,

köpte SOLO nere på ICA..
Man tar ju tidning med roligast present..
Självklart ;)

Fick ett rött läppstift,

så nu sitter jag här och Smackar ;)

Ska snart göra mig iordning för att ta

bussen in till stan och träffa Bumbi över en fika :)

Föresten!

Mitt trådlösa headset är tillbaka!


Hoppas resten av dagen går lite bättre :)


Ohoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0