Så Jävla Sjukt..

Idag var det första Sörmlandslags matchen...
Bergs, som skulle vara vårat motstånd för dagen gav i Fredags återbud...

För att vi ändå skulle få spela ställde ett annat lag upp,
ett lag som ligger mig väldigt varmt om hjärtat...

SKOJ att spela mot sitt eget lag!!!!!
Som tur var Rumpan andra målvakt för dagen,
så jag behövde alla fall inte försöka anfall mot
sin egen syster..

Man blev ganska splittrad när man ser
hur det går bra för lill Ullis,
men i denna match är detta något negativt
för mig...

Sjukt när man ska stå och stångas med
en av sina bästa vänner framför mål..

Neee. detta slipper jag gärna igen..

Idag är det söndag,
Imorrn börjar vi vandra på Tessin igen..

Tack för att man har bästa klassen,
SPid 07 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0