Sol, Sol Sol!

Jag ligger mest på stranden med men Cola Light i Handen...

Igår åkte Line hem efter två dagars besök i Nypan..
Alltid Lika Trevligt att träffa henne..

I våran stad är det ny Karnival,
Jag kom nyss hem från staden som
vars gator nu är fyllda av små stånd
av olika slag...

En otrolig besvikelse kom över mig
när jag fick veta att Tivilot inte hade
med sig någon Virrvelvind i år..
VA FAN!
Det ända som är roligt,
eftersom vi flickor som skriker
får ännu mera fart... :)

Förmiddagen tillbringade jag med
ICA och Christian på Stenvik...
Lyckats fått lite färg...
eller lite, TOK RÖD!
Kan jag aldrig lära mig?

Ikväll flyttar jag till mamma...
Vi ska ut till femöre och
ta ett kvällsbad.. :)

Imorrn är kvällen planerad
för lite fest,  vi hoppas på en lyckad sådan..

Ha en bra sommarkväller!

Ohoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0