Tid,

Nu spöregnar det utanför mitt fönster
så jag tänkte ta tillfället iakt och skriva lite :)

I helgen var det karnival,
jag dissade fredags kvällen
och umgicks lite mer mor istället...

På Lördagen tittade på vårat
nu mera Divison Ett lag..
H1 Onyxs, första träningsmatch..
Snart börjar våra träningsmatcher 
också att närma sig.

På kvällen bjöds det på fest hemma hos Friida :)
När jag först kom ditt var stället fullt med flenar..
Stod på balkongen med Frida och lite annat folk,
då vi helt plötsligt får se en liten karavan av vandrande
människor.. Vi börjar snart börjar känna igen folket
och det vissar sig vara halva SPid :D
Lyckan blev stor där!
Senare, när mörkret fallit på och vi dansat klart till
"We Going To Ibiza" drog vi oss ner mot staden.. 

En Halv Kebabrulle och träffade massor av folk..
Vi dansade även oss in i karnivalens största karusell,
men jag är fortfarande grymt besviken på att dom
inte hade någon virrvelvind, men jag överlevde ändå.

Vid tre var jag och Frida hemma hos henne och
städe lägenheten eftersom hennes buss hem
till K-holm gick redan kvart över elva..

Vaknade sent på förmiddagen på Söndagen,
Hade väl egentligen tänkt att ligga i sängen hela dagen..
Men mor ringde och föreslog en trip till Trosas
Kalkbrott...
Så det det blev en biltur ditt med Mamma, Pappa, Janne och Andreas..
Efter att vi badat i det 40 meter djupa kalkbrottet for vi till Trosas
hamn och åt på någon resturang. Mycket mysigt.

Nu ska jag kasta upp lite bilder på bildagboken
och sedan lägga mig i sängen och glo på någon film.

Ohoj!

En liten Video ägnad till danserna i Fridas Vardagsrum :)
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0