Elegi,

Sitter här och filar på mitt styrkeprogram till speciall idrotten...
Från mobilen sjunger lars w, Elegi..

Träningen gick bra,
jag sprang ifrån huvudvärken för en stund..
Men nu har den kommit ifatt mig..

Morgondagen blir väldigt lugn,
har endast en lektion..
Men tänker stanna i skolan och vara
lite effektiv då det gäller skolarbetet.

Sedan kommer mor och hämtar upp mig,
det blir julklapps inhandling..
Men eftersom klapparna är till några av
mina läsare (Mormor jag vet att du läser!)
så tänker jag inte skriva vad jag ska köpa :)

Nu ska jag borsta tänderna,
mysa ner mig i sängen
och somna medan min julstjärna
lyser så fint i mitt fönster..
Bara 16 dagar kvar till julafton :)

Sov sött,

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0