En Räckmacka senare,

Mums...
Det traditionella julfikat med mor är precis avslutat..
Nu ska jag och Rump umgås lite, Julklappsfix ;)

Ikväll kommer mor och Rump nog "jula" till våran
lilla trea.. Det talas om pepparkakshus och klä granen :)

Jag där emot lämnar Ockle,
och ska in till staden...
Vad jag ska göra har jag inte en aning om..
Det blir nog till att umgås med Brudsen från klassen..

Ordet jullov smakar gott på mina läppar..
Ett avbrott är vi alla i behov utav..

Just nu står Rumpan brevid och gallskriker
texter till Shakiras Underneath Your Clothes..
Mamma ligger och fnittrar i sängen..
Som vanligt, tre tjejer i en trea..
Det kan inte bli annat än kaos!

Ha det bra!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0