FÄRDIG!

IN YOUR FACE!

Ska jag vara ärlig har jag inte en anning
varför jag skrev så.. :P

Jag är FÄRDIG med skolan för i år!!
Nu är det alla fall Jullov i min skalle,
Tankarna går nu till julklappar,
kvälls filmerna på tv, mysiga fika stunder..

Idag är även sista träninge,
sen har vi en veckas uppehåll..
Efter nyår den 3-4 Januari blir
det kanske ett litet tränings läger..
Sedan sätter serien igång igen :)

Jag är hemma idag,
enligt mamma ska jag ljuga..
Jag har Huvudvärk.. En otrolig!
Så därför sitter jag nu hemma framför datan...
Om jag nu ska vara ärlig,
dagens lektioner innehöll film,
julsånger och ett eget arbete som
vi ändå bara sitter och pratar på...
Så vid halv två inatt beslutade jag
att onsdagens  skoldag var övervärderad..
Mamma, andas ut..
Du har inte tappat taget,
ungen din har bara lite julkänsla i kroppen.. :D

Nu ska jag börja pyssla lite med julklapparna :D
Ses!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0