God eftermiddag,

Vaknade nyss,
intalade mig själv att jag var
frisk och kry som en nöttkärna..

Hur fan kan man vara frisk som en nöttkärna?

Ush, så klantigt att bli sjuk idag..
Eller överhuvudtaget runt jul..
Känner faktiskt inte för att bara ligga hemma,
vill iväg och göra nått..
Eller åtminstione ha den valmöjligheten..
Nu får jag ligga hemma med smärta under
huden och en äcklig hals..
Jag MÅSTE dock bli frisk tills den 28,
kan fan inte missa sista träningen med sörmlandslaget.
Efter denna träning tas truppen ut, faan....

Rump fick femte säsongen av One tree hill igår,
kanske skulle slå på den och äta upp sista paradis chokladen..

Hur som helst.
Hur var din helg?

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0