Hej Alla glada!

Idag är lilla jag friskare!

Somnade vid fem imorse,
kunde verkligen inte sova..
09.30 ringde klockan.
JAG GICK UPP DIREKT!
Jag vet! Helt otroligt. Även jag är Chockad!

Tog en dusch, satte mig senare
på bussen.. Fick betala 15 Spänn!
Busskortet är spärrat under jullovet :/

Det blev en varm chocklad med grädde
på Café Latte med brudarna och Alex.
Det var planering för nyår på schemat,
trots att vi pratar om så mycket annat strunt
så fick vi faktiskt en hel del gjort ;)

Senare tog jag, Jossan och Emma
an Mellandagsrean..
Men vi var inte tuffa nog... Vissa affärer
gick vi bara fram till tröskeln, och vände
oss dirket om..
Men hem fick jag en ny tröja från HM:s
killavdelning för 50kr!
Även ett hårband från Lindex för 15KR!
Så det blev billigt men gott ;)

Markys är på väg hit,
ska bli skönt att tillbringa kvällen med en sån
lung och harmonisk människa..
HA HA HA!
Vem fan försöker jag lura?
Han kommer nog brotta ner mig på
golvet det första han gör..
Min bästis, :) <3

Skriver kanske i natt,
om jag inte däckar med tanke
på hur lite jag sov i natt.

Pusspådej,

/H, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0