I´m home again.

PINSAMT!
Har vart ledig från skolan en vecka..
och jag fick stava again tre gånger
för att stava rätt.. Ändå är jag osäker på stavningen..

Har tillbringat kvällen med TesseBesse och EmmaPemma..
Det har vart skoj, fast jag dampade på Körslaget...
Tål verkligen inte den där påklistrade och låsas
glädjen som det kastas hit och ditt med..
Alla är bästa vänner, alla gjort sitt bästa..
VISSA LITE VILJA FÖR I HELVETE!
Aja.. Var i alla fall inte på humör för sådan
töntiga program.. Så jag låg där
och sjöng själv.. Icke så vackert..

I morgon är det sista chansen att vissa upp sig för sörmlandslaget..
Konstigt, men jag är inte direkt nervös... Kanske blir det imorrn..

Självklart vill jag vara med, men ändå är känner jag att jag inte skulle
bryta ihop om jag inte kom med till truppen..
Den här säsongen är nog en av dem bästa jag gjort i mitt liv.
Jag har en fast plats i damlaget, vi ger allt för att få vinna serien
och kvala.. Och för första gången under hela tid som jag spelat innebandy,
så känns inte det så långt borta... Ush.. vågar knappt tänka längre..

Nu ska jag packa Toolbagen,
sedan sova i min underbara säng.

Ses!

/H,


Kommentarer
Postat av: H *

- oh yes its fun ;d

2008-12-28 @ 00:54:08
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0