Julafton.

Jooo!
Nu är klockan 41 minuter över tolv..
God julafton på er alla...

(God jul säger man ju alla andra dagar kring jul, förutom julafton)

Om så där cirka fem minuter ska jag och Rump
byta julklappar :D
Pappa har vi inte lagt ner något tjat på i år,
då han sa att alla roliga paket var hos mamma..
Jag har en stark känsla av att han ljuger....!

Första halvan av julafton tillbringar
vi hemma hos farmor och farfar.
Träffar kusinvitamin :D

Senare kommer jag fira min livs första på hemma plan :)
(om man inte räknar med den julen hela familjen låg magsjuka)

Snart ska jag hoppa i säng,
sista tanken som lämnar min vakna hjärna
kommer vara en önskning att tomten faktiskt finns..

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0