KROKODILNÄSA!

Jag tycker det är alltid lika svårt att börja skriva ett
blogg inlägg varje gång..
Jag vet aldrig vilket det första ordet ska bli..
Så idag får första ordet bli.....


KROKODILNÄSA!

Vaknade första gången vid tolv,
men låg och snusa till halv två..
Pinsamt.. jo jag vet...

Coachen ringde och sa att det faktiskt var
dags att vakna nu.. Sedan ville han att Rumpan
skulle med på kvällens träning, då det var brist
med målvakter..

För mig blir det till att titta på träningen från läktaren,
Har halsont, allmänt tjock och mosig.. Dessutom
har hostjäveln återkommit...

Nu skriker Rumpan att maten är klar,
För EN gångs skull fixade hon och Anna maten..
Det är ett mirakel!

Ses!

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0