Lever!

Jag är vid liv!
Trots att jag bara skriver ett inlägg idag,

Dagen började med en engelska lektion,
där våran kära lärare var BAKFULL!
Hahaa, vilken stjärna..

Vid tio rullade bussen ut från Tessin parkeringen,
vi skulle till K-holm och spela skolsm - innebandy, så klart.
Vi vann första med 10-1, ett mål från mig.
Nästa match vann vi med 6-1..
Kan inte påstå att min insatts var den bästa,
Huvudet var inställt på morgon dagens match
mot Nykvarn..

När jag kom hem hämtade Malin upp mig,
och vi åkte för att köpa hårfärg..
Jag har nu olika nyanser av orange/blont/ljusbrunt/Mörkbrunt
i håret.. Blev faktiskt bra.. Trots att det bara är en bit mot att bli
blond igen :)

Kommer med bilder senare,

Men nu måste jag sova,
är galet trött.

Sov sött,
/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0