Lucia, men överfallen av en tomte!

Vaknade i en 1,20 säng plus en tält säng,
med tre andra glad människor..

Gårdagen blev mycket lyckad,
och den avslutades inte förrens halv fem..

Det blev frukost på Birgers, med lucia tågande..
Jag blev även anfallen av en utklädd tomte som
nästan skrek i örat på mig.
- ÅH! SKA NI UNNA ER EN FIKA!?

Herregud, jag är Svensk.. Lämna mig ifred. (skämt och sido)
Jag har sedan jag vart liten haft svårt för utklädda människor,
oavsett om dem är tomtar, häxor... men allra läskigaste är ändå
Grönalunds parkunderhållare, dom jagar ju en och pipper jätte högt..
Nej, dem tycker jag icke om ... inte alls..

Ikväll blir det fest i Vrena eller Stigtomta av alla ställen,
största problemmet just nu är vad fan ska man ha på sig?
Är såå otroligt trött på allt som hänger i mig garderob..
 
Dags att borsta tänderna,
Ses!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0