pain in the FINGRET!

Aja...
Mitt tangentfinger är skadat..
Har på något konstigt sätt
skurit mig...
Sen har jag en blåsa på tungan..
Konstig att så små sår kan göra så ont..

Är ny kommen från Södertelje,
Träningen gick ganska okej..
Självklart finns det alltid saker man
kan göra bättre..
I veckan kommer beskedet..

Senare ikväll drar vi till Storvreta för
att kolla grabbsen i cupen.. :)
Trevligt trevligt..

Ska kanske ta mig en snabb sov timme..
Resterande av mig familj ligger i sängen..

fan fan fan...
Halsen börjar kännas av igen..
Jag som har träning med laget imorrn..

Återkommer,

/H,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du inte åker på en förkylning!

2008-12-29 @ 12:54:59
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0