Phu! NÄSTAN!

Nästan färdig med Samhäll B arbetet..
Sitter hemma hos mor, lite bonus tid med henne, som hon säger.. :)

Det känns som jag redan gått på jullov,
idag hoppade jag matten..
Det känns så meningslöst att gå ditt,
vi kommer ändå göra allt igen efter jul..

Nu ska jag fixa på det sista,
Sen tänker jag inte sätta på min
plugg hjärna förens nästa år!

Dagen skiva,
Niclas Strömstedt - Om.
Låten > En väg till mitt hjärta.
Får en skön känsla i magen av den :)

Åh, mamma sitter och pratar med pappa
i mobilen.. dem pratar julklappar..
Vad jag blir barnslig dem har dagarna,
som ett litet barn.. Är alldeles för förtjust
 i presenter!

Tjoolahopp!
Nu drar jag!

/H,

Kommentarer
Postat av: emma

jag är verkligen inte sugen på presenter, så blir bara irriterad när folk frågar vad jag önskar mig när jag inte vill ha nåt :( jobbigt i-landsproblem jag har va.. ;)

2008-12-16 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0