Sockerkick!

Sitter här och är helt skakig..
Träffar knappast tangeterna...

Åt nyss frukost, oboy och mackor :)
Men min skakighet (bra stavning?) beror nog mer
på att jag nyss tog min astma medecin..

Jag tror min astma har blivigt värre,
om jag springer till bussen så
får jag jätte svårt att andas..
Sen när jag ligger ner så har
jag ett extra pip i min andning..

Dessutom vaknade jag idag
med att halsjävelen har blivigt värre igen..
Saken är att jag kommer träna imorgon
oavsett vad.. Kan fan inte stå över sista träningen...

Sitter och lyssnar på Kill the wabbit, så seg låt..

I Eftermiddag/kväll blir det myskväll hos Emma
som har huset för sig själv :)
Men det blir en tidig kväll för mig då min träning
börjar kvart i 11 i Södertelje..

Nu ska jag borsta tänderna,
SES!

/H,

Kommentarer
Postat av: Jenny

WOOOW, vilken fin blogg! Hur har du gjort det? Verkligen cool!



// Jenny ♥

2008-12-27 @ 13:11:44
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Frida

JJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAG VILL OCKSÅ VARA HOS EMMA I KVÄLL!

2008-12-27 @ 14:30:48
URL: http://fridaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0