Sönder slagen..

Det känns bokstavligen talat som om någon ställt sig och
slagit mig med ett basebollsträ över hela kroppen..

SÅ typiskt..
Jag ska få fira min första jul hemma i lugnet..
Redan imorse kände jag att halsen ömade lite,
men la inte mer energi på det..
När vi sedan ätit jul lunch hos farmor och farfar
slog det till.. Hela kroppen ömade, och jag
måde illa..
Det blev en timmes sömn på deras säng.
Bet sedan ihop och kollade på Kalle Anka vid tre..

Väl hemlandad hos mor i ockle försvann all kraft
åter igen.. har druckigt glögg, öppnat paket,
sovit, gått upp, ätit, sovit igen..

Nu mår jag väl så där,
kroppen känns som sönder kokt spagetti
eller något liknande...
Huvudet däremot är på skaft..
Så det får väl bli en film i min varma
säng för att avsluta denna julafton (:

Tsss..
Vad jag är nöjd med mina paket :D

Sov sött,
P.s det kom lite snö ändå!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0