Tack ska ni ha det gjorde ni bra, Flen Flen Flen..

Jo vi var ju som sagt i Flen, eller snarare sagt i Mellösa igår..
Vi kom iväg lite små sent, men det funkade bra ändå :)

Kvällen var okej,
roligaste blev nog "efterfesten"
där man äntligen träffade lite socialt folk..
Trots att sovande föräldrar fanns på nedervåningen,
ush vad pinsamt jag tyckte det var!

Jag klev in genom dörren  vid kvart i fem,
gick in och pussade på mor sedan en macka.,
Sen blev det den efter längtade sängen..

Dagens bravader kommer inte vara stora,
ska skriva en hälsoanalys och sedan
helst göra klart Samhäll B arbetet..

Jag och Rump har nog bestämt oss
för en kebabtallrik dagen i ära..
Se om den inköps till  One tree Hill/Gossipgirl!

Men nu ska jag dricka upp mitt te
och börja beta av den här skiten!

Adjö,
På Återsende!

/H,

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för igår/inatt, det var så sjukt kul :) Måste göras om! :D <3

2008-12-07 @ 19:23:42
URL: http://camoe.blogg.se/
Postat av: DUSS

TACK <3

2008-12-07 @ 21:04:32
URL: http://dusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0