Trött, alltid..

Trött som alltid,
ska sova en stund innan jag åker till
Ramdalen för sista passet innan Nykvarn matchen!

Idag har SPid 07 kört curling..
Kul dem två första timmarna,
men sedan började det blir kallt
och trist...
Fick nästan ett skriskorsymdrom..
För er som inte vet, Jag HATAR att åka skriskor..
Jag är kass på det och får så ont i fotlederna..
Vill bara sätta mig ner och tjura...

På bussfärden hem träffade jag en gammal klasskompis,
han är så själv upptagen.. Fast han försöker dölja det..
Typ börjar med ett säga...
Situation 1
- Hej, dig var det länge sen man såg.. Hur mår du?
- Bra....... (ingen direkt lust att prata)
- Jag också, är glad..
- Jaha? varför?
- Jag ska hem sedan in till stan igen för att träffa mig flicka..
Situtation 2
- Har ni mycket i skolan..
- Nej, inte direkt..
- Nehe.. Vi har jätte kul! Vi gör pepparkakshus..

Nu när jag läser denna konversation kanske
den inte låter så konstig...
Men när man märker att han hela tiden styr
samtalet så att han ska få prata om sig själv
i drivor är irriterande.. Och när jag redan är sur så passar
det kanske inte att ta upp mobilen  och vissa
alla bilder på vad dem bakat...
Fingertoppkänsla?

Nu ska jag sova,
hoppas på ett gladare inlägg ikväll.

/H,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0