Hiss på Diss,

När jag har lust och vill tänker jag bara hissa och dissa,


Diss
Här om dagen var jag och mor på Willy:s för att
inhandla kvällens måltid..
När vi kom till kassorna fick jag en topp!
Nu har dem börjat sälja chokladadvents kalendrar
med Snövit, Spiderman och Bilar..
OFTA om bara får göra så?!
Sen jag var lite har det alltid vart
fula motiv på en stor tjock tomte
som åkte släde eller gav ut paket..
Sen var det alltid massa barn och djur
runt omkring honom...
I denna situationen är jag väldigt konservativ,
att byta ut motiven så här är ju som att visa
Kalle Anka dagen före julafton!
NEJ!



Hiss
Något lite roligare är att dem söta
Julpost lådorna har kommit ut lite överallt..
Jag får nog snart dem tradionella julkorten från
Lena och bosse och mormor och morfar :)
Idag mailar alla sina julönskingar, eller ännu 
enklara sms dem.. Det är synd..
Julkosten håller på att dö ut.
Mer Julkort åt folket!



 Adjö,

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0