VART FAN ÄR JAG!?

USH!
Har ni någon gång somnat så där skönt på
bussen väg hem..
Och sedan vakna i ren panik och inte veta
vart man är någonstans?

Det gjorde alla fall jag idag,
och det var väl kanske inte första gången..


Började dagen med en innebandylektion..
Fy fan vad jag skrattade..
En kombination av Ankan, Soini och skansö
är inte den bästa när man ska försöka vara lite
seriös.. Ush vad jobbig folk man måste tycka att man är..

Det var premiär med det lite mer blonda håret idag..
Söta Goffe kom fram och sa att han var bombsäker på
att jag var någon kompis till någon och inte alls gamla Hanna.
HÖR och HÄPNAD till och med Sebbe Nyman
såg att jag hade färgat håret.. Han såg knappt
att jag hade färgat håret från blont till mörkbrunt.. ;)

Jag är en oförsämd jobbig huvudvärk på besök idag,
ska försöka springa bort den på kvällens träning..

Samhäll B arbetet, Styrkeprogrammet, Samhäll A Provet
och Engelskan är kvar, sedan tar jag Jullov!

Nu blir det Mellis,

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0