Vart tog Barbie Vägen!?

Idag var jag en snabbis på stans största leksaksaffär..
Visste mycket väl vad jag var ute efter, men tänkte
för gammla tiders skull ta mig en rutt i affären för
att se hur det såg ut nu mera... Inte allt för ofta
man är där nu förtiden..

Fick en chock när jag kom till Barbie hyllan,
eller som jag nu mera kallar den..
Wanna Be Barbie Hyllan..
Det fanns ju inte kvar någon riktig
Barbie kvar..
Istället har "hedliga" Barbie och Kent
blivigt ersatt av Bratz dockorna som ser
ut som en bunt horor.. (Gillar inte ordet.)

NEJ!
Gillar det inte alls,
det ska vara Barbie..

Kvällen tänker jag tillbringa
med mor och Samhäll B Arbetet.


Hörs!

/H,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0