En kväll På Piren..

Vid halv två hoppade jag på bussen och åkte in till Nyköping..
På staden mötte jag upp Emma... Vi tog en snabb drive på stan..
Inhandlade två "nyttiga" tröjor, en grå och en svart.. (Ohoj vilka sommar färger!)
Och en svart väst på Rean :)

Skohyllorna försökte jag hålla mig ifrån,
och fick konstigt nog inga skor med mig hem..

Vi gick ner till Café Latte, Satt där tills dom stängde..
Sedan vandrade vi till (det ända "café" liknande stället som har öppet sent) Donken..
Senare på kvällen, efter att var om mellanlandat hos Emma..
Så bestämde vi oss för att trotsa detta Skit väder, på ren svenska,
Vi åkte ner till video butiken, handlade godis..
Satte oss på cykeln och rullade ner till Hamnen..
Vi satte oss i ett av tornen ute på piren och myste.. :)



Vandalisering på Hög Nivå ;)

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0