Ett Kort Hej?

God morgon,
Jo jag vet att klockan är snart två...
Men jag är fortfarande känd för att sova
alldeles för länge på morgonen..

Jag har tänkt lite...
Joo, Blondiner kan det...

Vi människor är ganska konstiga..
Tänk dig den här situationen..
Du lär har gått igenom den ett antal gånger..

Du går i en affär. Några hyllor bort står en
människa, som du känner...
Du har redan sett personen, men
springer inte fram och hälsar..
Utan låsas som om du inte sett personen än..

Senare upptäcker ni varandra
och hälsa..
Om personen hälsning då är kort.
Så har den personen också redan
sett dig.. Men också låsas som den inte gjort det..

Men om personens hej istället är långt
och utraget så har personen inte sett dig..

Man kan inte ens lura sig själv
och låsas förvånad över att man ser
en människa, som man fem minuter
tidigare redan lagt märke till..

Test det någon gång,

Nu ska jag ta en dush..
Packa Upp,
Sedan ner till lägerboendet
för att hämta min skopåse
som kära far råkade ta med sig..

Ikväll blir det att leka med AccKe klara :)

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0