God Morgon,

God morgon,
Klockan är nu....
12.40...

Jag är trött som satan,
kunde verkligen inte sova i natt..
Trots att jag gick och la mig långt
efter tolv slaget..

Är allmänt rastlös.
Datan går tok trökt.
Har lust att kasta ut
 den genom fönstret.
I bakgrunden spelar
Uggla..

Förut ringde pappa och berättade
att han äntligen fixat så vi ska gå på
övningskörskursen :D
Sen ska lilla jag ut på vägarna :)

Ush, just nu skulle jag bara vilja sätta
mig i bil... Till typ stockholm eller nått
bara shopppa lite..
Eller bara, Åh...
Jag vet inte.... Phuu......

Dagens planer är att jag ska "haffa"
in pengar från folk som ska med på Lars..

Fick även ett sms av Kaijser sent igår..
Han föreslog Filmkväll, så det kanske blir så :)

Men jag har fortfarande den här kliande känslan
i hela kroppen av att jag vill göra något....
ÅHHH!

Ha en Bra dag,

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0