Kissnödig!

Vaknade av att mamma ringde och sa att det var dags att
gå upp, Klockan var ju trots allt snart ett..

Efter jag lagt på, la jag mig på sidan för att "slumra" lite..
Men Icke Sa Nicke... Jag blev så otroligt Kissnödig..
Ni vet så där så att det känns som man kommer spricka
i vilken sekund som helst..

Det var bara att små springa till toan,
I ren förskräkelse ser jag att toa pappret är slut..
Söker runt i hela lägenheten efter mer..
Men jag finner inget,
Jag får droppa var sista tankarna innan jag
klev in på toan igen..

Men när jag väl sitter där och dinglar med
benen, ser jag!
Mamma min räddare, lagt in servetter på toan!

Vilken Morgon,
Nu ska jag göra mig iordning och åkta till staden
för att shoppa lite, och möta Emma och Fia :)

Det här blogginlägget var nog det
mest ointresanta hittils...

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0