Ledig, (:

Så, Då har man äntligen jobbat sin sitta dag på prendo för den här peroden..
Nu tänker jag ha några veckor välförtjänt sommarlov :)

Idag kom min nya bebis, W760i..
Köpte Även En Kofta och Skjorta på staden..
Får se om jag lägger ut några bilder...
Men Som sagt detta är en skoblogg ;)

Ikväll var det försäsong på brevik,
Med spring i backen, BLÄÄ!

Senare blev det hem,
Kasta sig i dushen..
Tog Pärlan ner till Hamnen,
Där man träffade några från klassen..
Det Blev Volleyboll och senare för
oss som inte skulle jobba imorrn..
Även donken i sommarnatten..
Cyklade hem med Forever Young Dunkande
Från Radion i mina nya hörlurar..
Jag Njöt :)



God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0