Plättar på Sängen,

Mamma petade på mig innan hon åkte till jobbet..
Jag hade faktiskt tänkt och gå upp, men det gick inte...

Någon timme senare vaknar jag av att Rump sms
från sitt sovrum..
- Är du vaken?

Ett senare sms skrevs:
- Jag kommer och anfaller dig..

Senare låg vi, hon och jag och åt plättar med jordgubbs sylt
och tittade på 13 snart 30 i min säng..
En väldigt mysig start på dagen, eller eftermiddagen..
Klockan var väl runt två..

Nu är klockan kvart över fem..
Och ska hoppa in i dushen för att fräsha upp sig...
Ikväll blir det Tre rätters middag på Forsen med
lite Onyx folk.. Ska bli trevligt..

Oh!
Skit, om en timme ska jag vara klar...
Skriver mer någon annan gång!

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0