Schema V.28

Det tog en bra stund innan jag kom fram till att det är V.28..
Ohoj, så här i sommartider har jag varken kolla på tid eller dagar..

För att överhuvudtaget få ihop min vecka.

Söndag: Kanske fara ut till landet, men Thessan och Markys..

Måndag: Tre Rätters Middag På Forsen, Titta på Anna-Lena Brundin ståupp.

Tisdag: Hem Till Mormor och Morfar för att lära mormor att lägga in digitalbilderna på datorn..
Kväll: Försäsongs träning, Brevik..

Onsdag: Gå upp Klockan fyra på morgonen, sätta mig i en bil till Ullared.
Shoppa SKOR!

Torsdag: shoppa mera.
Kväll, Kommer hem till Sörmland igen..

Fredag: Oplanerat?

Lördag: Oplanerat.

Söndag: Pilla Navel Ludd..

FAN!
Klockan är över tre,
Dags att sova..

Ohoj!
God Natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0