Sool!

Solen har äntlige kommit till Min Del Av Sverige,
Detta är en av faktorerna till varför jag inte skrivigt
något här på några dagar...

Mina senaste dagar har sett ut
som Pris Blå Reklamer..
I Onsdags var vi, (Bumbi, Anna Behm, Crisse, Kaijser)
Ute hos Bumbis Farmor och Farfar och
låg och solade vid bryggan hela dagen..
Vi tog även en tripp med Canadaisaren...
Ush, vilken stavning... Kanot, På ren Svenska..

En otroligt bra dag,
En sån där dag som man placerar
i minnet och tar fram i vinter då
allt är mörkt och kallt...

Ikväll ska jag umgås med
Wallinan, som kommit hem från
ParisetornsLandet...

Vi ska bort en Stund Till Markys,
Sedan kanske ett kvälls dopp :)

Nu är det min tid,
Innan skolan börjar,
Innan Man tränar Nästan Varje Kväll.
Innan Helgerna är Fullbokade av Matcher..
Innan Alla Måsten Kommer Tillbaka...

Det är min tid,
ÅH, FY FAN VAD JAG NJUTER!!!

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0