Toalett Översvämning!

Klockan är ett, och jag och Rump ska strax
lägga oss i min säng och titta på film...

Ikväll var det som sagt tre rätters middag
på forsen, och även ett Ståupp Show av
Anna- Lena Brundin...


Att tjejer kan gå flera stycken på toa tillsammans,

är ju inte direkt något nytt fenonem...

Jag och Rump skulle ta sällskap..

När vi är på väg mot toaletten ser vi en kille
komma ut från toan..
Hans ansikte var klätt i en lite besvärad min..
Han tittade snabbt på oss, och skyndade iväg
in till borden igen..
Vi tänkte inte mer på det..

Vi gick in, låste dörren om oss... (DU SKOJAR!?!?!)

Vi finner att toan redan är stopp i och lätt översvämad..
Smarta jag tänker,

- äh, det funkar säkert att spola en gång till..

Men icke sa nicke..
Hela Toan börjar hosta

och vatten nivån stiger med farlig fart..
Ren Instinksivt tycker sig både jag

och Rumpan mot dörren..
Hon blundar och jag håller för öronen..
(som om någon av detta handligar skulle
förhindra vattnet från att svämma över..)

I ren panik och samtidigt som en
fnitter attack börjar arta sig springer
vi ut från toaletten..
Utanför står två välkläda herrar
och tittar lite lustigt på oss..

Snabb och smidig som jag är
så säger jag...
- Denna toa funkar inte, det var inte vi..

BRA HANNA!
Oskyldigt och bra.. Det var inte vi?
Kunde inte sagt något som gjorde misstankarna mot
oss lite Större!?!?!?!

Dem välklädda herrarna kikar förskiktigt
in och mutrar något..
- Oj, Ja den var lite konstig...

Vi kasta oss in på en annan toa..
Där självaste skratt attacken även dog ut..
När vi väl kommit till bords igen märker jag
att en kille vid bordet, var han som lämnat toan före oss..
Stor Bajsarn!!
Ännu en skratt attack brött ut..
Och jag och Rumpan talade lite snyggt
om för våra bordsvänner vad som hänt..
Killens ansikte blev lite smått rött,
men det kan ju vart vinet han smuttade på ;)

Det var allt för mig :)
Hade egentligen tänkt att lägga ut bilder på kvällen middag
och så vidare...

Men detta kändes som det räckte för kvällen/natten..

OHOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0